Od začátku jsme poslali na dobré účely již


Na aktuální projekty vybráno

40000


20. 6. 2019

A takhle nějak to začalo...



“Trošku proti proudu, zaznělo z PR oddělení zcela logicky”. Vždyť medializace něco stojí pokud ji budeme platit ze svého. Nemedializované věci nejsou zajímavé a budou pro naše PR celkem k ničemu.

Pak ale zazněla památná věta majitelů. “My ale chceme pomoct. Daří se nám, nepotřebujeme medializovat. Chceme prostě jenom pomoct, protože můžeme”.

Na tohle popravdě nejde oponovat. Ano, v tom spěchu a trendům moderní doby jsme vše zaměřovali čistě na obchod a úplně jsme zapomnelí, že náš úspěch je především díky našim zákazníkům, společnosti. Je potřeba začít splácet dluh.

A tak vzniknul Kaisermanův nadační fond a jeho ambasador je náš maskot Kaiserman. Nedílná součást našich životů, práce a firemního vizuálu. Je to dobrák, svaly obalená hodná bytost. Rád utrácí firemní peníze pro dobrý účel :)
Takže myšlenku máme, ambasadora máme, logo máme. Webové stránky máme také (jinak by nebylo kde číst). Vše máme zařízené, máme to jak se říká černé na bílém.

A to nejdůležitější na konec. Samozřejmě máme transparentní účet. Zřídili jsme jej u Komerční banky a je nonstop k nahlédnutí.

Můžete tak do koruny zkontrolovat kam peníze putovaly.

A pokud se chcete přidat a pomoct taky, tak samozřejmě můžete, ať už na konkrétní projekt, tak obecně.

Každá koruna pomůže a může změnit mnoho.

My jsme také jednou začínali. Teď už jedeme a je čas podat pomocnou ruku dalším......

Psal se leden roku 2019 a na marketingové oddělení přišel od jednatelů společnosti Kaiser servis pana Radima Opluštila a Milana Gažího prozatím velmi smělý dotaz: “Chtěli bychom něco vrátit společnosti, ale opravdu potřebným lidem, projektům a událostem, najdeme nějaké zajímavé a dlouhodobé řešení”?

Dali jsme hlavy dohromady a po spoustě probělých večerů a nocí a nespočtu vypitých káv nás v jednu mrazivou noc napadla nadační činnost. No jo, ale jak to udělat? Jak to celé zrealizovat? Co k tomu všemu potřebujeme?

Hned brzy ráno jsme kuli železo, dokud bylo ještě žhavé. Založíme firemní nadační fond. A ne ledajaký. Založíme Kaisermanův nadační fond, který se bude zaměřovat na méně medializované příběhy.
Takže myšlenku jsme měli, ambasadora také a zbytek už šel ráz naráz.

První bylo logo ... Takže fanfáry prosím ... Logo je složeno z grafického symbolu rukou (originál ruce pana Opluštila, překreslené fixou), symbol srdce jsme vybrali, protože celý projekt vznikl od srdce. Nechceme si na nic hrát... prostě je to tak.

A písmo? To už byla jenom pomyslná třešinka pro našeho kouzelníka Martina. Musí být hravé, lidské, příjemné a hezké. A když bude vypadat jako by to psalo malé dítě, nic se neděje. Sbohem všechna uhlazená uniformní písma. Tohle je náš projekt a my to celé chceme pojmout formou zábavy.

Chceme zapojit co nejvíce lidí. Ať už je zásadne námi placená reklama, nebo pomohou sdílením příspěvků. Je nám to jedno, my jsme se rozhodli a pomůžeme.





    Každý jeden z nás může pomoci!